fredag den 4. marts 2011

Blog i marts



Det er forår når jeg kigger ud af mit vindue.

Måtte lige ha en pause fra de fantastisk mange underskrifter der skulle sættes på de forudbestilte albums. Tusind tak for det og undskyld skriften. Det er alligevel underligt med sådan en autograf at den ikke blir pænere med årene. Men det gør den altså ikke og det styrer den selv. Lidt lige som sangene, de bestemmer jo også selv om de vil med:o)

Ret go fornemmelse sådan at sidde med værket i hånden og det mærkes godt. Mads, der har lavet coveret, har gjort det med den bedste stil synes jeg - og det varme bløde karton er 100 gange mere lækkert end de plastic covers som vi tidligere måtte lære at holde af! Dejlig udvikling og især dejligt at få lov at bestemme også den slags selv! Min sidekammerat, direktøren, har forlængst givet det sin absolutte godkendelse.

Nu er jeg så i gang med at fortælle historien til dem der vil høre den. Jeg tror det var Erik Wedersøe der engang fortalte, at han mødte Ebbe Rode på det Kgl. Teater dagen efter sit første helsides interview i Berlingeren. Den stolte unge skuespiller blev mødt med sætningen: "Jeg så de havde en annonce i, i går!" Den har jeg tit tænkt på, for det er jo det vi gør. Forsøger at annoncere lidt for det der må ud. Heldigvis er der så go en historie denne gang, at jeg i hvert fald ikke behøver at skulle ud og digte noget undervejs. Selv om den gode Peter Ålbæk engang sagde til mig, at jeg sku lyve noget mere! Og man må jo sige, at de forstår at få historierne ud, derude i den filmby!

Jeg glæder mig til lørdag og til at mærke responsen, når vi spiller albummet for første gang for dem der kan være der i baggården i Mejlgade!

pk

3 kommentarer:

  1. Hej Poul
    Håber det bliver fantastisk aften i Mejlgade, ville gerne være der, men slider med træning på Montebello i Malaga. Glæder mig til at komme hjem til din nye Cd, som absolut må være kommet frem næste weekend hvor jeg er i Århus igen. Den kan måske varme når temperaturen går fra 20 grader og høj sol til de der 2 grader Danmark praler med.
    God Weekend

    SvarSlet
  2. Jeg nød din og Falcks forestilling i Slagelse, som hver gang jeg har set jer går man hjem med en dejlig ro i sjælen. Jeg glæder mig til din nye plade, selv om det nok bliver via Itunes den anskaffes, så jeg må undvære kartonen.

    SvarSlet
  3. Hej Poul,
    Håber du følte den positive respons i Mejlgade i lørdags :o) Tror bestemt at alle tilstedeværende syntes, det er et stort og super godt album, du og Charlie har fået bikset sammen ;o)- alle ved vores bord var ihvertfald enige om, at det lød supergodt :o)
    Det var et skønt arrangement, tusind tak for det til jer alle 3 og Krebs#1 :o)
    Det eneste der ikke var i top, var kendsgerningen at cd'en først lander i postkassen omkring den 22. marts... Men der er jo heldigvis de små filmklip og videoen til Spirit of Vignelaure :o)
    Kærlig hilsen
    Helle

    SvarSlet