onsdag den 9. marts 2011

Blog 9. marts



En journalist spurgte mig i dag om hvad jeg ku ønske mig med det nye album?

Jeg svarede bare, at jeg ønsker mig at folk vil gi sig tid til at lytte albummet igennem med et sæt ordentlige hovedtelefoner!

Det ka jo godt virke lidt grotesk, at vi laver musik på instrumenter der koster en mindre formue og indspiller det på anlæg der koster en større formue og så blir det spillet på earplugs til 25 øre stykket!

Så husk lige at gi det en chance på et ok anlæg! Så takker jeg jer:o)

Ellers kan jeg kun sige, at det tegner rigtig godt i øveren med det nye hold og både de nye og de gamle sange. Jeg er spændt på hvad I siger til det, når vi skal rundt i April.

Det er en helt igennem go fornemmelse en gang imellem at finde helt ind til substansen af det der fik mig til at starte på det her i sin tid. Nyt band, nye arrangementer, nyt eget pladeselskab og nyt album!

Jeg laver stadig det jeg drømte om som dreng og hvad kan man ønske sig mere?=

2 kommentarer:

  1. Det nye album skal nok blive spillet på et ordentligt anlæg - det fortjener det :o)
    Glæder mig også til at møde det nye band :o)

    SvarSlet
  2. Ha, hvor er det rigtigt! Lad os få et oprør mod de dårlige lydgivere. Ægte hi-fi har aldrig været billigere (sådan i reallønskroner), så det er i grunden besynderligt.

    SvarSlet